arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam siyasenin olusu bulusu olmuyor da troller hemen şikayet ediyorlar forumu. ondan.
Modlardan biri işini hızlı yaparken diğeri yapmıyor algılarım madem muhalefetinkini siliyorsun silsene digerini