Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende bu durumdan hoş değilim madem muhalefetin konusunu kapatiyorsun ama diğer taraftaki adamın konusunu açık birakiyorsun
hocam siyasenin olusu bulusu olmuyor da troller hemen şikayet ediyorlar forumu. ondan.