Faiz haram.
Ahirette sorarlarsa bende r10'daki A.AY nickli üyeyi uyardım, faiz haram yazdım o yüzden benim sevabım nerede derim
Maalesef bizim ülkede yaşanan din bu hale geldi. İnsanlar salt şekilde sadece arapların dediklerini uyguluyorlar, yani müslüman olmuyorlar sadece araplaşıyorlar.
Şu anda faize yatıranlar dinen de akla uygun şey yapıyorlar. Ahirette, paran eriyip giderken o parayı neden değerlendirmedin kenarda enflasyonun eritmesine neden müsaade ettin diye neden sormuyorlar?