tolgaand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sene 2023 hâlâ zorunlu askerlik diye bir sey var akü
Neden olmasın?
Seferberlik çıktığında birçok insan çağırıldığında TSK herkese temel askeri eğitim vermekle mi uğraşacak?