Sana katılmıyorum hocam. Faize bulaşsan bile bunu ifşa etmen doğru değil. Umarım en kısa sürede bu hatandan dönersin. İnsan ancak daha kötü duruma düştüğü zaman önceki durumunun şükredilecek bir durum olduğunun farkına varıyor. Ben de çok düşük model araba almak istiyorum ama şu anda şartlar el vermiyor. Ama kesinlikle Allah'ın haram dediği yasakları çiğnemeyi düşünmüyorum. Beni yaratan elbet bana bir yol gösterecektir. Nacizane fikrimdir...