%25 saçmalığı devam etsin bunlar daha iyi günler , millet evi satıp bankaya attığı zaman görecem ben hükümeti ,ev sahiplerinide iyice enayi bellediler, evin parası bankada olsa senede 500 bin getirecekken eski kiracılar hala 2 3k ya oturuyor