aspetbiebs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Polise gittim nefsi müdafaa dedi . Konuyu editleyerek bugün polise gittiğimde ne olduğunu anlattım. Bahsettiğim videoyu da birazdan konuya ekleyeceğim YouTube a atıp
Videoyu yaymanızı ilk mahkeme kararı çıkmadan tavsiye etmem. Dediğim gibi hukuk bilginiz yoksa avukatla görüşün.