Bir şey olmaz diyenler neyin kafasında anlam veremedim, acaba hangi yerde yaşıyorlar. Elinizde delil ve kanıtlar var, birde bir doktora gidip rapor alırsanız bu adamların yatarı her türlü var. Bir avukatla görüşüp dava sürecini hızlıca başlatın. Uzlaşmalarda size para teklif edeceklerdir, kabul etmemek size kalmış.