Ekinsoyak kardeşim bendede 38 dolar var bende çekemiyorum dilersen yardımcı olalım birbirimize yoksa yıllık kart ücretine gidecek içindeki para komisyon istemiyorum ne kadar atarsan o parayı alırsın birbirimize iyilik olsun oara payoonere kalmasın