GencKimyasal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kıvanç Özbilgiç hocanın indikatörlerine göz atabilirsiniz.
onda bir sürü var. nedense onunkileri anlamıyorum.
stocastik 90-10 yaptım. bollinger bandına değerse 15dk. denemeye başladım.