iki sitenin elementor sürümleri eşit değil. Sanırım ondan yapıyor. Ayrıca şablon olarak ekleyip dışarı aktarırsan diğer sitede içeri aktarım yapabilirsiniz.
Hocam cevap için teşekkürler. İkisi de son sürüm birebir aynı elementor olarak, diğer dediğinizi de denedim fakat olmuyor.