yigitmalik46 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En cokta ölümden korkmayan, travma yada üzüntü icerisinde olmadigini düsünenler depresyonda oluyor ede.
Depresyonda olduğumu düşünmüyorum fakat ölüm ardından günahlar canımız alınırken ki acı vs korkutuyor

Letyoudown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet o sorun bende de var Allah affetsin bizleri amin
Amin inşallah
taplis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kimin aklına gelmiyor ki şu fani dünyada
Kesinlikle hocam genel olarak dünya insanı olmuşuz ölümden sonra nolacaz kesin değil