En cokta ölümden korkmayan, travma yada üzüntü icerisinde olmadigini düsünenler depresyonda oluyor ede.
Depresyonda olduğumu düşünmüyorum fakat ölüm ardından günahlar canımız alınırken ki acı vs korkutuyor
evet o sorun bende de var Allah affetsin bizleri amin
Amin inşallah
kimin aklına gelmiyor ki şu fani dünyada
Kesinlikle hocam genel olarak dünya insanı olmuşuz ölümden sonra nolacaz kesin değil