Geçmiş olsun. Tüm kanıtlarla şikayet edin. Kamera kayıtlarında ses varsa ve anlaşılıyorsa
süreç çok kolay ilerler. Para cezası kısmına çok takılmayın. Uzlaşmada ödeme almaya çalışın.
Dava açılırsa süreç canınızı sıkabilir. Hiç gerek yok