obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sizi Allah affetsin hocam saçma ötesi boş yorumda bulunuyorsunuz birde üste çıkmaya çalışıyorsunuz işte bizim insanımız böyle yazık
Siz sokakta olan bir insana zorla bir şeyi yaptıramazsınız. Ha yüksek sesle milleti rahatsız ediyordur, "müziğinden rahatsız oluyorum kısabilir misin?" dersin veya polise plaka ile birlikte şikayet edebilirsiniz. Kimse ekstra bir mecburiyette değil. Muz cumhuriyetinde yaşamıyoruz. Siz ne zaman başkalarının haklarına saygı göstermenin, saygı görmenin bir parçası olarak görürsünüz o zaman sizinle aynı noktaya gelebiliriz belki. Ben üste çıkmaya çalışmıyorum; laik ve demokratik olduğunu düşündüğüm Türkiye Cumhuriyeti devletinin anayasal ferdi olarak kendi öz haklarımı savunuyorum. Sizinle daha fazla ikili tartışmaya girmeyeceğim.