Şikayet etsen bile bir sonuç elde edemezsin boşuna uğraşmış olursun
Ayrıca ezan sesini duymuyorsanız demek ki bangır bangır müzik dinliyorsunuz bir de üstelik cam açık diyorsunuz çevreyi rahatsız ediyorsunuz
Sizinki müzik dinlemek değil de her neyse