d3nnis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar kurulumdan kastiniz nedir tam olarak? Eklentinin kurulumu ve ayarlari mi sadece yoksa ceviriler de yapilacak mi?

Sorunuza gelirsek, evet yapabilirsiniz. ilgili icerigi duplicate etmezsiniz, icerigin olmayacagi dildeki menuden de gizlersiniz.

ek bir soru daha: pro versiyonu mu kullanacaksiniz?
Merhaba, evet kurulum,ayarlar ve çeviriler dahil.
pro versiyon kullanılacak.