Valla ya memurlar çekiyormuş ne zor şartlar altında çalışıyormuş. Haklısınız sokaktaki temizlikçi, fabrikadaki işçi, konfeksiyondaki makineci ütücü, mağazadaki satışçının işi daha kolay.
Devlet dairesinde klimalı odalarda oturup çalışıp çaycısıyla sabah 9 aksam 17 öğle arası var kapanışa yarım saat kala görevi bırakıp wc kaçmalar sigaraya çıkmalar yokmuş gibi.