Merhaba oncelikle projeye nasil basladigimi anlatayim. Bir gun kendi kisisel yatirimlarim icin ufak indikatorler kullanabilen ve tum borsayi tarayabilen bir kod yazdim, yaklasik 3-4 dakika icinde tamlayip EMA 50 ve EMA 20'nin kesismesini bana gonderebiliyordu. 3-4 Gun once karsima makine ogrenmesi dersi cikti ilk onu bitirdim ve bitirince aklima bu botu gelistirme fikri aklima geldi. Ve son iki gundur acaba botum dogru calisiyor mu diye borsayi tarattiriyorum. Calistirdigim ilk gunde(6 temmuz) ALMAD kodlu hisseyi onume cikardi ben de cok umutlanmayarak yaklasik 1k'lik aldim. 1-2 saat sonra hisse tavan cekti. Ayni gun icerisinde ikinci kez taramayi yaptim ve BURCE kodlu hisseyi karsima cikardi ve ne olsa begenirsiniz o da tavan cekti. Isterseniz bir borsa balinasidan duydugumu veya borsa balinasi oldugumu dusunebilirsiniz ancak bu yazilim ve tradingview tablolarindan baska hicbir seyim yoktu. Yani yazilimin calismasindan emin olmak ve tam otomatiklestirilmesini saglamak icin ugrasacagim ve 1-2 hafta sunucuda calistiracagim bir simulasyon yapacagim. Eger haftalik %10 kar oranini gecersem(5'lik sepet yapacagim her alimda) bunu kullanmak icin yatirimci almayi ya da aylik 1k$ abonelik ile online bir sistem olusturmayi dusunuyorum. Lutfen ne dusundugunuzu belirtin oneri ve ortakliklara acigim. Eger kaynak kodumu kullanmak ile ilgiliyseniz asagida ticari e-postamdan ulasabilirsiniz

NOT:Asagiya tum kanitlari alim raporlarini birakacagim isteyenler kontrol edebilirler.

iletisim: sales@kentel.dev