konuyu ben açacaktım ki konuyu gördüm. Açıkçası bu karara üzüldüm. 4--5 farklı markam için logo ve ambalaj tasarımı yaptırmıştım ve gerçekten de çalışma sürecinde memnun kaldım.
Böyle yarışma açacağımız bir burası kaldı sanırım. Başka bir alternatif yok galiba.