ben zaten herşeyin farkındayım gerekirse 15 de vericem ama işler düşündüğümüz
Gibi gitmezse hangi senaryolarla karşılaşabilirim nasıl davranmalıyım onu anlamak istiyorum. Yani uzlaşmadık diyelim her türlü çıkartacak beni o zaman tahliye davası sonuçlanana kadar şu an ki kirama yüzde 25 zam yapıp otururum çıkana kadar ama başka arkadaşta abukatlık ve dava masraflarını kiracıya yükledim yazmış bu davaya ve hakimin insiyatifine göre değişir diye biliyorum
Değişmez davayı kaybeden taraf öder masrafları hocam. Hakim insiyatif kullanamaz hukuk da insiyatif diye bir şekil yok. %25 vererek oturmaya devam edebilirsin belki gecici süre ama diğer arkadaşın dediği gibi 10 yılı dolan kiracılara tahliye için davaya gerek yok. 1 ay içerisinde boşaltmanı talep edebilirler.