KKiper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben zaten herşeyin farkındayım gerekirse 15 de vericem ama işler düşündüğümüz
Gibi gitmezse hangi senaryolarla karşılaşabilirim nasıl davranmalıyım onu anlamak istiyorum. Yani uzlaşmadık diyelim her türlü çıkartacak beni o zaman tahliye davası sonuçlanana kadar şu an ki kirama yüzde 25 zam yapıp otururum çıkana kadar ama başka arkadaşta abukatlık ve dava masraflarını kiracıya yükledim yazmış bu davaya ve hakimin insiyatifine göre değişir diye biliyorum
Anlaşılmayan nokta şu, sana tahliye davası açmak ZORUNDA DEĞİL, ÇIK KARDEŞİM DEDİĞİ AN ÇIKTIN. Sen 3-4 yıllık kiracı değilsin, kirani geciktirsen 3-4 yıllık kiracı olsan,haksız zam yapsa o zaman dava var. Senin yapacağın en mantıklı iş anlaşıp orta yol bulmak,ha bulamadın mı o 15 istediğine göre emsal kiralar 10-15 arası, bulur daha temiz bir ev geçersin, üstüne sıfırdan kiracı olduğun için herhangi bir usülsüzlük yapmadığın sürece yeni evinde 10 sene paşa paşa oturursun.