CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tahliye taahhütnamesi ile çıkarttım hocam neyin kafasındasın. Kirayı da gününde ödüyordu. Hatta 4 yıllık olan kiracıyı da aynı şekilde çıkarttık. Haberlere çok inanmayın yasa herkes için yasa.
Neyin kafasında olduğumu yan yana olsak gösterirdim ancak klavye başında olduğun için şimdilik mümkün değil. Kiracı kanuni hakkını aramamış ise çıkmıştır. Evi satmadıkça kendin oturacağını garanti etmedikçe çıkaramazsın. O kadar kolay değil o işler. Hayal dünyanı gerçek gibi yansıtma boşuna