CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tahliye taahhütnamesi ile çıkarttım hocam neyin kafasındasın. Kirayı da gününde ödüyordu. Hatta 4 yıllık olan kiracıyı da aynı şekilde çıkarttık. Haberlere çok inanmayın yasa herkes için yasa.
ya sen kendi evini ve kiracını adamdan iyi mi bilecen?