Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 yılı dolmuş kiracıının tahliye davası açması gerekmez,sebep dahi göstermesi gerekmez. 3 ay önceden sözleşmeyi yenilemeyeceğini kiracısına bildirir ve iş biter.
10 yılın dolması kiraya verene istediği zaman sözleşmeyi sona erdirme hakkı vermez. 3 ay bilginiz doğru ama eksik. kiraya veren uzama yılının bitiminden en az 3 ay önce bildirimde bulunmak zorundadır. Örneğin 1 temmuzda yapılmış bir sözleşme var elimizde, 10 mayıs'ta bildirimde bulunursanız sözleşmeye o yıl son verememiş olursunuz.