Öncelikle anladığım kadarı ile eşinizin ablasının evine o çıkınca siz geçmişsiniz, umarım kendi adınıza sözleşme yapmışsınızdır. Yoksa bu tahliye davası 2-3 yıl sürer muhabbetlerinin hiç biri geçerli olmaz bilginiz olsun, sözleşme yapan kişiden başkası oturuyor dediğinde olayın rengi çok değişiyor. Onun dışında 5 yıldan sonra emsallere göre artış yapabilir biraz sıkıntılı bir durum sizin için umarım çözersiniz.