Çocuğumun üzerine yurt dışı IMEI kaydı yaparken Ebeveyn kısmından kendimi de seçtim. Şimdi üzerime 1 adet daha Yurtdışı IMEI kaydı yapmak istiyorum yapabiliyor muyum?
(forum dışı arkadaşımın sorusu)