KKiper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tahliye davası oluyor malesef öyle bitmiyor
10 yılı dolmuş kiracıının tahliye davası açması gerekmez,sebep dahi göstermesi gerekmez. 3 ay önceden sözleşmeyi yenilemeyeceğini kiracısına bildirir ve iş biter.