Siz 10 yılı doldurduğunuz için sizi çıkartabilir, annenizi 5 sene dolduğu için emsal kira örneğiyle istediği kirayı alabilir. Sizi anlıyorum muhtemelen emsal kiraların yarısının altında oturuyorsunuz ve doğal olarak çıkmak istemiyorsunuz ama 13 senedir oturulan bir ev olduğu göz önüne alınınca mal sahibinin malını sahiplenmeden anlaşmaya gitmeniz iyi olur, yoksa ev sahibi sizi çıkarır ve vermediğiniz zamdan daha pahalıya bir ev bulursunuz, bu birazda iki taraf için vicdani bir durum. Bir tarafta 13 yıllık kiracısı olan ev sahibi, bir tarafta 13 yıl oturmuş muhtemelen son 2 senesini emsalinin çok çok çok ultra altına oturmuş bir kiracı. Devlet öyle bir şey yaptı ki iki ucu..