Orta yolu bulun, sulh içinde çözün. 13 yıl olmuş sizin, diğeri 6 yıl olmuş. Emsal davasıyla bölgede emsal 20 ise onu bile yapabilir. Çıkmak istememeniz normal çünkü civarda benzer daireler daha yüksektir muhtemelen. Onu bilerek anlaşmaya gidin, itiraza değil.

++ 13 yıllık kiracıyı hiçbir sebep göstermeden ihtarname ile çıkartabilir.