Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Selam herkese bugün can sıkıcı bir tebligat geldi ev sahibinden 13. Yıldayız 10 yıl dolalı 3 yıl oldu ve 12. Ayda sözleşmenin yenilenmeyeceğini ve tahliyeye kadar kiranın 10.000₺ olduğunu tebliğ etmişler şu an 5.000 ödüyoruz. Ev eşimin ablasının eski oturduğu ev biz 2 senedir onun yerine burada oturuyoruz alt katta da eşimin annesi var onun 6. Yılı. Eşimin ablası ev sahibini aradığında bizden 15.000 anneden 10.000 istediğini söylemiş anne şu an 3.500 ödüyor . Biz doğal olarak çıkmak istemiyoruz eğer uzlaşamazsak tahliye davası mı açacak bu dava ne kadar sürer bu dava sonuçlanana kadar ben ne kadar ödeme yapayım bilgisi olan veya bu tarz bir olay yaşayan varsa yönlendirebilirse sevinirim .