EMSAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar merhaba, daha önce hiç böyle bir işlem de bulunmadığım için konuyu açtım. Öğlen saatlerinden şuana kadar anca aşabildim IMEI sorununu. Fakat 3'ncü sekmeye gelmeden hata verdi kayıtlı cihazlara gelince cihazın eklendiğini gördüm sanırım eklendi. Tecrübeli arkadaşlara danışmak istedim herhangi bir problem yok sanırım?

Bir sorun gözükmüyor hocam.