Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Seni tebrik ediyorum kardeşim sen bu kafayla devam et. Bari kendini düşünmüyorsun, dünya da yaşayan diğer canlıları düşün. Biraz araştır "küresel ısınma nedir ne değildir" diye.
Dünyada yaşayan diğer canlılar da ölümlü. Dünya hiçbir zaman cennet değildi, şuan değil ve hiç cennet olmayacak. Dünya tarihine ve evrim tarihine bakarsanız görürsünüz. Size bu kafayla devam etmenizi tavsiye etmiyorum çünkü kendinize hayatı zehir edersiniz.