Merhabalar,
Alternatif imei atmak ama son nesil cihazlarda çok zor. Geliştirici ekibim var IOS üzerinde şuanlık sadece konuşuyoruz. Ama imei atılsa da güvenlik güncelleştirmeleri var. Her türlü sorun.
Ek olarak: Avrupa birliği kararlarıyla Iphone cihazlarına 3'üncü parti uygulama yüklemelerine izin verilecek haberleri dolaşıyor. Böyle bir durumda imei durumu tekrar tartışılabilir.