Merhabalar. Yurtiçinde faaliyet gösteren e-ticaret firmamızı yurtdışında da aktife almak istiyoruz. Bunun için farklı bir isim farklı bir domain ile mi girilmeli yoksa aynı siteye /en/ klasörü kurup mu devam etmeli? Her ikisinin de avantajları var bildiğim kadarıyla. Yardımcı olur musunuz? Teşekkürler.