Merhabalar uzun süredir reklam ajansında çalışıyorum (staj) yurt dışı iphone cihaz aldım taksitle taksitten arta kalan parayıda dışarıya dahi çıkmayıp biriktiriyordum kayıt için fakat bugün olan zamlardan sonra hiç bir şekilde sanırsam kayıt ettiremiyeceğim bunun her hangi bir alternatif yolu yok mudur tüm akrabalarım ile görüştüm belki kredi çekip kayıt yaptırırım bugün diye akrabalarımdada yok nasıl bir yol izleyebilirim benle aynı durumda olan kişiler var mı varsa ne yapacaklar teşekkürler?