Ticari puanı aldıktan sonra hazır makale satışı mi yoksa kendi siteni kurup 1 yıl işletip satmak mi ama adsende de vergi olayı olduğu için girmek istemiyorum reklamsız sayfa satılır mı acaba
Hazır makale yazıp satmayi da seviyorum