Merhabalar, yaklaşık 5 aydır 5-6 sitem onaydaydı. sürekli saçma sapan red geliyordu her inceleme istediğimde. Bunu herkes biliyordur son zamanlarda herkes müzdarip yani.
Bunlara ek olarak +1 site daha ekledim arşivime. 3.redden sonra şükür bugün onay geldi.
Darısı tüm alamayanlara olsun.