Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birer hafta arayla 2 defa yeniledim, herhangi bir ücret almadılar.
Kartı eve kargoluyor değil mi? yoksa gidip şubeden almamız mı gerekiyor?