kayai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüm bankalar senelik 2 sefer ücretsiz kart yenileme hakkı tanımıştır. 2'den sonra ücretlendirme yapılır hocam.
Kayıp olma vb. durumdan değilde Kartın süresi dolduğunda da geçerlidir değil mi bu dediğiniz?