fratkuru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Babacım sen tether yazmadım diye mi böyle diyorsun için rahat olsun usdt yerine tether diyim. Özür dilerim.
Neyse hocam uzamasın, sen ne yazdığının ya farkında değilsin ya inat ediyorsun, 1 cümlelik şey yazmışın zaten anlaşılmayacak birşey yok.