Logitech MX Master 3s kullanıyorum. Bana göre eşi yok. muhteşem bi cihaz. daha önce de uzun zaman mx kullanmıştım, sağlam bi şekilde başkasına verip bunu aldım ama gel gör ki 2. yılı dolarken cihaza bi haller oldu.
avuç içine gelen muhteşem doku eridi, baş parmağım ile kullandığım 3 tuş arasındaki 2 kısım koptu. yapıştırıyorum, tam tutmuyor bi süre sonra yine aynı ve bu ürünün yedek parçasını bile bulamıyorum.
https://twitter.com/mkemaldolasir/st...36027892588545
yedek parça ya da garantide bi çözüm bulamadım.
mause taş gibi, sadece kozmetik sorun var, bunu ne yapsak?
iişin iiçinden çıkamadım, fikrinize başvurayım, belki bişey çıkar dedim.