Ben de kamu personeliydim o yüzden eşim adına matrah artırımı yaptım. Şirketi onun üstüne açtılar çünkü kamu personeli şahıs şirketi açamaz. Matrah artırımı için geçici olarak şahıs şirketi açıp matrah artırımı yapıp sonra o şirketi tekrar kapatıyorlar ama bildiğim kadarıyla matrah artırımı süresi geçti.