2015-2020 Tarihleri arasında aktif e-ticaretle uğraştım. İlk başlarda facebooktan satış yapıyorduk. Trendyol don atlet satıyordu o zamanlar n11.com parlayan yıldız gibiydi.Girdik ardından gittigidiyor,sanalpazar,hepsiburada amazon ve en son trendyola giriş yaptık.Facebookdaki gibi müşterilerle uğraşmıyorduk sipariş geliyordu gönderiyorduk. Alışmıştık rahata yani Daha sonra sektör parladığı için eline 10-15 bin geçiren bu sektöre girmeye başladı. Adamlar hesap kitap bilmediği için bizim %20 karla sattığımız ürünü %5 karla vermeye calıstılar satışlar bıcak gibi kesilmişti . Bu olaydan sonra firmalara e tıcaret destegi vermeye başladık ve pazardan çekildik. Hayatta verdiğim en doğru karardı.Hergün ayrı bir stres ayrı bir problemdi. Hiç unutmuyorum dükkanın küçük bir deposu vardı kapısını açınca iade kargolar üstüme düşmüştü öylede çoktu Youtube,tiktokta herkes köseyi döneceksiniz söyle para var böyle para var diyorlar ama oem ürünlerle olacak gibi değil özel üretim olması lazım takii oda taklit edilip daha uygun fıyata satışa açana kadar . 2020 de bu illetten kurtulduk kalan yarışmacılara başarılar diliyorum . Genede ısrarla bu işe girmek isteyenlere e-ticaret sitesi ve pazaryerlerine ürün yüklemesi yapılır saygılar selamlar

KARACA YAZILIM
Whatsapp : 0533 413 59 42