Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba ne kadar fırçalasam da arka dişim sanırım çürümüş dolayısıyla ağrı yaptı. Bir saattir kıvranıyorum Majezik içtim, kesmeyince dayanamayıp az önce de Parol içtim. Ağrı gözlerime vurdu artık, bu ağrıyı kesmenin acil bir yolu yok mu arkadaşlar çok kötü vuruyor
ben de aynı sıkıntıyı çok yaşadım dex-forte diye bir ağrı kesici var eczanede reçetesiz verirler mi bilmiyorum ama yine de bir dene istersen 3-4 saat rahatlatır. diş için en etkili ağrı kesici. eğer eczanede vermezlerse uyuşturucu sprey vermelerini iste ampul ya da fısfıs olarak onu da pamuğa sıkıp ağrıyan dişinin üstüne koy uyuşturması baya rahatlatıyor