İnsanların alışkanlıklarını değiştirmek zordur. Bunu politik tercihlerde de görürsünüz. Ancak burada kritik olan twitter'ın ne yapacağı. Twitter kendi kitlesini kaybetmek için elinden geleni yaparsa threads onu yer. Kimse bir daha beklemez uğraşmaz da yani. Şu an yedek olarak herkes hesabını açıyor. Bakalım asli unsur olacak mı ?