Mark facebooku kurdu ama yönetimi başarılı olamadı aşırı kan kaybettirdi herkes kaçtı,
instagram popüler ama onu satın almıştı. Hazıra kondu yani.
Threads ı kendi kurdu.
Bakalım yine milleti kaçıracak mı yoksa başarılı olacak mı?

Bu kadar çok genişlemesi biraz işini zorlaştıracak bence.

Hayırlısı