Merhaba arkadaşlar. Webde maillerime bakarken durp duruken masaüstü bilgisayarın cd rom tepsisi açıldı. Acaba bir virüs trojan vs mi var? Yksa klavyede bilmediğim bir cd tray kısayoluna mı bastım acaba?