Yılbaşında gittim geldim 2-3 saatte olacak iş değil 1 gününü tamamen oraya ayır hocam. Gümrüğe gitmesi gümrükten geçmesi sonra merkeze gidip telefonu alıp geri dönmesi sonra tax free sırası derken çok uzuyor iş.