hocam birde bazı yerlere dikkat edin bankalar kuru çok farklı çekiyor euro 21 iken kart kullandım banka 25.25 den euro kuru hesaplayıp sonra lariye çevirmiş. paranızı orda çevirecekseniz sınırdan geçince ileride socar petrol var oraya sakın uğramayın lari 7-8 iken 9.50 den lari verdiler bize. birde türk sokağından uzak durun çok pahalılar. ilk gidişimde bunları öğrendim. çarşıda dövizciler var daha uyguna çeviriyorlar.