Ruhsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 tl maliyetle hazırladığım ürünü 30 tlye satıp zarar ediyorum en az 2 tane alırlarsa arada cebime 10 lira kalıyor.

barem kargo 15,67 + kdv = 18,49 tl.
2,99 + kdv her satıştan hizmet bedeli = 3,53 tl.
ürün maliyeti = 3 tl
kargo etiketi + efatura + poşet = 1 tl
%21 trendyol komisyonu = 6,30 tl.

sorun aslında bu değil. sorun bu pazaryerinde toplama çıkarma bilmeyen zarar ettiğinin farkına varmayan satıcılar.

aynı kategoride adamlar 15-20 tlye satış yapıyor. ben bu yüzden adam gibi kar alabileceğim fiyatı yazamıyorum. birisi bunlara doların 26 olduğunu en düşük memur maaşının 25bin tl olduğunu ve basit hesap makinesi kullanmayı öğretmeli. yada yeni bi yönetmelik trendyol a her satış altında satıcıya giderleri göstermeyi zorunlu yapmalı.

trendyol sağolsun muhasebeyi çok iyi gizliyor kargo faturaları 2-3 ay sonra gelmeye başlıyor satıcıda erken ödeme çekip kar ediyorum sanıyor. eticaret yapanların çoğu ilkokul mezunu nasıl olsa
trendyol komisyonları düşürebiliyor geçen bir ürünüm yüzde 3 komisyona kadar düşmüştü fiyatları durmadan değiştirince komisyon indirimleri geliyor bir süre sonra. muhtemelen diğer satıcılar bu şekilde düşük komisyon ödüyordur